Стопете 15 килограма с тази пролетна диета

505

Триседмичната диета, с която ще ви запознаем, дава възможност да се отървете от цели 15 килограма от теглото си. Докато се придържате към този хранителен режим, не бива да приемате вино, бира, газирани напитки, захар и сладкарски изделия, бисквити, бял хляб, картофи, макаронени изделия. Редуват се двудневни периоди, през които се консумират различни продукти.

1-ви и 2-ри – гладни дни
През целия ден се изпиват 1 – 2 литра прясно мляко или кефир, 1 чаена чаша доматен сок и се изяждат 2 филийки черен хляб.

3-ти и 4-ти – протеинови дни

  • 8:00 – 9:00 – кафе с мляко, 1/2 чаена лъжица масло с 1 филия черен хляб, 1/2 чаена лъжица мед;
  • 12:00 – 13:00 – 1 чаена чаша месен или рибен бульон, 100 грама сварено месо или риба, 1 филия черен хляб;
  • 16:00 – 17:00 – 1 чаена чаша мляко или чай с половин чаена лъжица мед;
  • 19:00 – 100 грама сварено месо или 2 яйца и 50 грама сирене/кашкавал, 1 чаена чаша кефир/мляко5-ти и 6-ти – зеленчукови дни
  • 8:00 – 2 ябълки или 2 портокала
  • 12:00 – зеленчукова супа и салата винегрет без картофи
  • 16:00 – 17:00 – 2 ябълки или 2 портокала
  • 19:00 – салата от зеле, моркови и цвекло, 1 филия черен хляб, 1 чаена чаша чай с 1/2 чаена лъжица мед.

Менюто се редува 20 дни, като през това време се препоръчва да се приемат поливитамини. Ако се придържате точно към диетата, ще се радвате на завидни резултати. Важно е, когато приключите режима, да консумирате разумни количества храна за в бъдеще, в менюто ви да присъства извара.

Ако решите да повторите диетата, това е необходимо да се случи най-рано месец след предходното й прилагане. Все пак, преди да започнете каквато и да е диета, посъветвайте се с вашия лекар.

Други интересни статии, които подбрахме специално за Вас:

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Close