Красиви и стройни с японска чаена диета

Тя е разработена на основата на зеления чай.

Докато спазвате тази диета, трябва да пиете чая ½ час преди хранене. Между обяда и вечерята, както и след закуската, не бива да се правят никакви леки хапвания.

1-ви ден – на закуска се пие чаша зелен чай без подсладител, хапва се малко соево сирене, но не повече от 150 грама. Обядът са две рохки яйца, 200 г задушено зеле и 1 чаша ябълков сок. Вечерята – варена бяла риба, около 200 г, и прясна салата.

2-ри ден – закуската е чаша зелен чай и препечена филийка със сирене. Обяд – риба, приготвена на пара, салата от зеле и чаша чай. Вечерята са две сварени яйца, сварено телешко месо, около 300 грама и отново чаша зелен чай.

3-ти ден – закуската е чаша зелен чай и две препечени филийки хляб. Обяд – задушена тиквичка, чаша чай и две ябълки. Вечерята се състои от две сварени яйца, салата от зелени и жълти зеленчуци.

4-ти ден – закуската е чаша зелен чай, 150 г извара или тофу. Обяд – едно сварено яйце със салата от сурови настъргани моркови и чаша зелен чай. Вечеря – чаша зелен чай и 300 г плодове.

5-ти ден – закуската е чаша зелен чай и две препечени филийки с мед. Обяд – 200 г варена бяла риба и чаша доматен сок. Вечеря – зеленчукова салата със сирене и чаша зелен чай.

6-ти ден – закуската е чаша зелен чай и три сухарчета. Обяд – половин сварено пиле без кожата, салата от зеле и чаша зелен чай. Вечеря – две сварени яйца, салата от сварени моркови, чаша зелен чай.

7-ми ден – последният от диетата – Сигурно няма да Ви изненадаме… закуска от чаша зелен чай без подсладител и други добавки. За обяд се сервира сварено телешко със зеленчуци на пара и чаша зелен чай. Вечерята е 300 г плодове по избор и чаша зелен чай.

Други интересни статии, които подбрахме специално за Вас:
Коментари
Зареждане...
Close