Как да намалите топлите вълни при менопауза

За много жени настъпването на менопаузата е свързано с преодоляването не само на умората и раздразнението, но и на неприятните топли вълни и изпотяване. Хубаво е, че има редица алтернативни методи, които могат да облекчат тези неразположения. Запишете си някои от тях и бъдете винаги във форма.

Добавете полезни храни към ежедневното хранене

Храната може много да ви помогне да облекчите неразположенията, като горещи вълни и нощно изпотяване. Според специалисти, приемът на някои храни дава забележителни резултати. Хапвайте соя, защото тя е богата на фитоестрогени, които действат като естроген в организма.
На пазара се предлага разнообразие от соеви продукти като тофу, мисо, соево мляко и други. Също така добавете в менюто си и целина, тиква, аспержи, защото те също могат да намалят интензитета на топлите вълни.

Опитайте акупунктура

Ако все още не сте се доверили на акупунктурата, сега е моментът да опитате да намалите неразположенията от менопаузата. Тази китайска терапия се използва от хилядолетия за облекчаване на редица неразположения.
Само след няколко сеанса ще се усетите много по-енергични, позитивни, по-малко раздразнителни и без топли вълни.

Пийте топла лимонова вода

За да се чувствате добре по време на менопауза е важно да елиминирате токсините от организма. Чаша топла вода с лимонов сок и пожелание малко мед, приета в сутрешните часове на деня, ще ви даде един добър старт. Ще регулирате функцията на стомашно чревния тракт, ще ви енергизира, но и ще спомогне за загубата или контролирането на телесното тегло.

Яжте за закуска протеини

За да се справите с телесното тегло по време на менопаузата, започнете деня си със закуска, която е богата на протеини. Според редица проучвания хората, които консумират на закуска протеини, усещат по-дълги часове ситост и не преяждат на останалите хранения през деня.

Източник: Аз Жената

Други интересни статии, които подбрахме специално за Вас:
Коментари
Зареждане...
Close