Фурор сред отслабващите – топим по 3 кг на седмица! Вижте как!

2 232

Прочутата д-р Байкова и нейната диета направиха истински фурор сред отслабващите българи. При нея губим средно по 3 килограма седмично от теглото си като това става плавно и без излишен стрес за организма. Най-важното е, че ако се спазва правилно, диетата гарантира отсъствието на проблемния йо-йо ефект след това.

Основното в диетата на д-р Байкова е чаят, съобщава doctorbg.net. Той се пие почти постоянно, по около 1-2 литра дневно, като към него може да бъде прибавен малко лимонов сок и лъжичка мед.

Ако почувствате глад в някой от дните, спокойно може да го утолите с един сухар или препечена филийка пълнозърнест хляб със зеленчук – т.нар. зеленчуков сандвич. Към него е позволено да прибавите и малко лютеница или кьопоолу.

Ето я и самата диета на д-р Байкова, която се спазва цели две седмици без прекъсване:

Първия ден се храните единствено с кисело мляко, плод или зеленчук. Важното и задължително за всички дни е, че плодовете може да са само от един вид – не ги смесвате и не консумирате банани, грозде и смокини. Киселото мляко, плодовете или зеленчуците може да ядете спокойно, когато и колкото поискате.

Втория ден залагате на плод, чай и белтъчни храни – всички, които желаете, само да са непременно белтъчни. Чай и плодове консумирате отново по желание, без точно определени количества и часове.

Третия ден отново сте на кисело мляко, плодове или зеленчуци така, както през първия ден от диетата.

Четвъртия ден залагате на чай, плодове и въглехидратни храни, приемани по време на две от основните хранения.

Петия ден отново се връщате на кисело мляко, плодове или зеленчуци, а през шестия ден се ограничавате до чай, плод и белтъчни храни заедно със зеленчуци.

Седмия ден отново кисело мляко, плодове или зеленчуци – менюто вече ви е добре познати. На осмия ден минавате на чай, плодове, два пъти въглехидратни храни плюс зеленчуци.

Деветия ден кисело мляко, плодове или зеленчуци, а на десетия ден плодове, чай, белтъчни храни плюс зеленчуци към тях.

На единадесетия ден отново карате на вече омръзналия ви режим с млякото, плодовете или зеленчуците, а на дванадесетия ден отново ви се позволяват два пъти въглехидратни храни със зеленчуци.

Тринадесетия, предпоследен, ден храненето ви е до болка познатото млечно-плодово-зеленчуково меню, а на последния четиринадесети ден добавяте белтъчните храни и зеленчуците.

Това е – гарантирано ще отслабнете с поне 6 килограма в края на двете седмици, след което обаче задължително трябва да направите захранване като спазвате основните правила на разделното хранене, но вече си позволявате всеки ден по малко риба или месо.

Източник: www.doctorbg.net

Други интересни статии, които подбрахме специално за Вас:

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Close